Bu Kalite Politikası şirket politikamızın vazgeçilmez bir parçasıdır.
Kalite, müşteri memnuniyetinin anahtarıdır. Asla taviz verilmemeli ve sürekli olarak iyileştirilmektedir. Şirketimiz, müşterilerimizin gereksinimlerini ve beklentilerini, geçerli kodları ve yasal gereklilikleri karşılayan veya aşan ürün ve hizmetleri sürekli olarak sağlayacaktır.
Praesidiad Ltd ve çalışanları bunu şu şekilde yapmayı taahhüt etmektedir:
- Müşteri memnuniyeti devamlı olarak geri bildirim ve etkileşimler yoluyla sonuçların ölçülmesiyle izlenir ve değerlendirilir.
- Sürdürülebilir ve izlenebilir ISO 9001 sertifikalı Kalite Yönetim Sistemi uygulanmaktadır.
- Müşteri gereksinimleri, ürün ve hizmet spesifikasyonlarına ve daha sonra iyi kontrol edilen operasyonel süreç parametrelerine dönüştürülür.
- Değişim projeleri ve yeni ürün geliştirme, pazar ve hedef odaklı yapılandırılmış bir şekilde gerçekleştirilir.
- Müşteri gereksinimlerine odaklanarak temel performans göstergelerini izlemek ve uygun düzeltici eylemleri gerçekleştirmek.
- Temel yeterlilikler belirlenir. Her çalışan, yeterlilikleri geliştirmek ve kalite farkındalığını artırmak için düzenli olarak bilgilendirilir ve eğitilir.
- Yönetim, Kalitenin gerçekleştirilmesi için gerekli kaynakları sağlar.
- Verimliliği maksimize ederek maliyetleri optimize etmek .
- Tedarikçilerin ve diğer paydaşların da aynı ilkeleri uygulamasını talep etmek ve teşvik etmek.