Kalite Politikamız

Bu  Kalite  Politikası  şirket  politikamızın  vazgeçilmez  bir  parçasıdır.

Kalite,  müşteri  memnuniyetinin  anahtarıdır.  Asla  taviz  verilmemeli  ve  sürekli  olarak iyileştirilmektedir.  Şirketimiz,  müşterilerimizin  gereksinimlerini  ve  beklentilerini,  geçerli  kodları  ve  yasal  gereklilikleri  karşılayan  veya  aşan  ürün  ve  hizmetleri  sürekli  olarak  sağlayacaktır.

Praesidiad  Ltd  ve  çalışanları  bunu  şu  şekilde  yapmayı  taahhüt  etmektedir:               

  1. Müşteri memnuniyeti  devamlı  olarak  geri  bildirim  ve  etkileşimler  yoluyla sonuçların  ölçülmesiyle  izlenir  ve  değerlendirilir.
  2. Sürdürülebilir ve izlenebilir ISO 9001  sertifikalı  Kalite  Yönetim  Sistemi uygulanmaktadır.
  3. Müşteri gereksinimleri,  ürün  ve  hizmet  spesifikasyonlarına  ve  daha  sonra  iyi  kontrol  edilen  operasyonel süreç  parametrelerine  dönüştürülür.
  4. Değişim projeleri  ve  yeni  ürün  geliştirme,  pazar ve hedef odaklı yapılandırılmış  bir  şekilde gerçekleştirilir.
  5. Müşteri gereksinimlerine  odaklanarak  temel  performans  göstergelerini  izlemek  ve  uygun  düzeltici eylemleri  gerçekleştirmek.
  6. Temel yeterlilikler  belirlenir.  Her  çalışan,  yeterlilikleri  geliştirmek  ve  kalite  farkındalığını  artırmak için  düzenli  olarak  bilgilendirilir  ve  eğitilir.
  7. Yönetim, Kalitenin  gerçekleştirilmesi  için  gerekli  kaynakları  sağlar.
  8. Verimliliği maksimize  ederek  maliyetleri  optimize  etmek .
  9. Tedarikçilerin  ve  diğer  paydaşların  da  aynı  ilkeleri  uygulamasını  talep  etmek  ve  teşvik  etmek.